Mer sprit åt folket!



Igår var jag ute.
Det var den konstigaste kvällen jag har varit med om, alla kategorier!!!!

Alltså, jag har ju kännt mig lite psykiskt ostabil här ett tag.
Har blivit lite rädd för mig själv och vill ta avstånd, men det är förbannat svårt och ta avstånd från sig själv.
Men igår insåg jag att alla andra idioter är precis lika jäva stöda som vad jag är.
Skön känsla!! Jag älskar er, puckon!

Jag jämnför mig med alltid med alla andra, speciellt på facebook. Har just nu dåligt samvete för att jag inte tränar och julpyntar och bakar o allt jävla skit ni håller på med.
Det får mig iaf och känna mig liiiite normal när ni är sådär fulla och goa och ärliga.
Igår var alla fulla, vissa mer än andra. ( You go girls, YEY!!!!)
Och så bra som jag mår psykiskt idag har jag inte gjort på länge.
Kanske finns det nån som har det värre än mig, men bara kanske!
Ledsen för eran skull, såklart! Men jag känner mig inte som ett monster längre..
Egoist som jag är tänker jag bara på min bra känsla, inte på era knogar, ansikten, huvudvärken, ångesten eller klådan ni känner av klamydian som ni råkade få.
Min känsla är såååååååå bra!! :) :) :)

Och är det att alla andra ska vara fulla som krävs för att jag ska kunna jämnföra mig och känna mig normal.
så tycker jag helt klart att vi borde supa mer, och framförallt hårdare!

Så, tack till alla er fyllon!!
Vi ses nästa helg, när jag behöver en ny egoboost, fullare och galnare än någonsin.
Puss och lycka till med alla problem!
KÄÄÄÄRLEK!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela - hudvårdskonsult

Jag är gärna med nästa helg. Behöver också få känna som du!

2011-11-27 @ 17:16:38
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: Carro !!

BÄSTA inlägget ;D ;D ja gillert !!!!

2011-12-01 @ 19:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0