Tror jag kan se vuxenpoäng i horisonten, minsann!


Jag har hört att det pratas lite om min frånvaro på Filipstads lokala små krogar.
Kul o höra att ni saknar mig ändå! :) Eller kanske ska skriva, kul o höra att ni TÄNKER på mig. När jag tänker efter har nog ingen sagt att dom saknar mig, konstigt nog..
Jag tänkte kommentera detta med några små sångtexter från Winnerbäck (för att skoja till det lite) :

" Det har inte samma charm att rangla hem kl. 5. Det är inte lika inspirerande som 1995" (2010 för min del)

" Det är tjatig att vara på rymmen jämt. Det är så mycket som man borde ha klarat av vid det här laget och bestämt "

" Det var inte bättre förr men det ska bli bättre framöver "


Faaaast, jag har haft jävligt roligt, det kan jag inte neka till.. minsann.. Det har varit totalt galet när jag tänker tillbaks.
Men jag är nöjd nu!
Jag tycker nämligen också att det är kul att komma ihåg saker,
inte behöva sova och spy bort en dag, 
lägga pengar på något annat än inträden och sprit,
slippa vara med på alla fyllebilder på facebook
samt slippa ångesten över fyllesmsen och de ytterst olämpliga kommentarerna man så lätt slänger ur sig efter några glas.




Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag hoppas ändå att du vill vara lite ungdomlig och släppa loss hemma hos mig på lördag? :)

2011-03-30 @ 16:19:39
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: Rebecka

JAg är STOLT, Corre, äntligen har du inset att Filipstads uteliv är inte mkt att ha.

2011-03-31 @ 14:47:10
Postat av: Kristin

Heja Cörri :) Du ska se att livet blir mycket roligare utan alkohol var eviga helg! Då uppskattar man det mycket mer när det väl händer :)

2011-04-05 @ 20:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0