Vimmer!



Jag har så svårt och bestämma mig för om jag är en vintertjej eller en sommartjej..
Jag vet iaf att jag inte gillar hösten, blä! Kallt, blött och lerigt..
Våren är okej, men det är så slaskigt.

Vinter är grym :)
 Finns så mycket kul man kan göra. Speciellt åka skidor och pulka. Det är helt klart bland det bästa jag vet!
Och extra bra är det om man är i Sälen eller liknande. Semester liksom, looooove it! 

Sommarn är också grym :)
Sommar är bra för att det är lättare att vara lite spontan då. Allt känns så enkelt och avslappnat.
Det luktar gott ute och man kan ha fina klänningar på sig. Och bäst av allt- sommarkvällar!

Jag tror att jag är en soltjej.
Idag tex, idag känner jag att det skulle kunna få vara snö och vinter förevigt bara solen fortsatte skina.
Samma sak på en solig sommardag.

Den ultimata årstiden vore om det var typ - 5 och snö på dagarna så man kan åka skidor och göra roliga saker och sen försvann all snö vid 4 tiden och då blev det bart på marken och typ 25+ grader så man kunde ha mysiga häng-sommarkvällar.
Vimmer heter den årstiden!

JAG ÄLSKAR VIMMER!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Det gör jag också!!! :) Synd bara att den årstiden inte finns :(

2011-03-17 @ 09:40:44
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0