torsdagkväll.



Något man kan roa sig med en tordagkväll som denna är att baka.


Jag fyller visst år på lördag och då har jag bjudit hit mina närmaste släktingar på kalas.
När man bjuder de närmaste släktingarna i min släkt så blir man sisådär 15-20 st.
Det känns som att det kan blir lite trångt i min lilla lägenhet men jag kan ju inte solla ut
bland mina nära och kära så vi får helt enkelt fira med orden " finns det hjärterum så finns det stjärterum" i bakhuvudet..

Och självklart ska det fikas osv. det gör man ju på kalas.
Bara det att jag inte har börjat baka än.
Den här veckan har gått så himla fort..
Så ikväll ska jag baka mockarutor, hallongrottor och negerbollar.
Bullarna får jag baka imorn eftermiddag..

Så japp, det blir en torsdagskväll i bakningens tecken. Weeeiii....!



Kommentarer
Postat av: Elin

Wii då får du bjuda upp oss tjejer till philly så får vi gå på de omtalade hotellet och fira dig :D du behöver inte ordna något, bara sovplats ;-)?

2011-03-10 @ 21:15:56
Postat av: cornelia

hahhaa, ja just det, det omtalade hotellet :D du är en riktig lustigkurre du Elin :D

Men jag kanske ska ta och styra ett litet kalas med tjejorna. Det vore ju himla trevligt! :)

2011-03-10 @ 22:00:03
URL: http://cornelial.blogg.se/
Postat av: Elin

Hihi ;) jaaaa! Tyckte de va så mysigt sist sist gång :D

2011-03-11 @ 22:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0