Semeldagen.



Igår var dagen då det är tillåtet att äta semlor tills man spyr. Underbar dag!
En fikadag..
Den dagen är ju som gjord för mig :)
Jag tycker det borde finnas en dag för varje kaksort.
Jag hann iaf med fyra semlor under dagen. Inget rekord med iofs slank det även ner en liten pizza igår kväll. MUMS!

Det jag vill säga är iaf att det heter ju fettisdagen den här semeldagen.
Lite otydligt namn kan jag tycka.. Och det tycker jag extra mycket nu när jag fick reda på att jag har haft fel när jag ska uttala denna dag. Något som inte hör till vanligheterna, att jag har fel..
Jag har alltid trott att det heter fettis-dagen men det heter ju fet-tisdagen.
Lite lustigare om det hade hetat fettis-dagen som jag alltid har trott. hohohihi!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0