Oh my God!



Igår kväll tittade jag på melodifestivalen.
Jag hejjade såklart på The moniker. Har älskat Daniel sen han var med på idol 2007 (!?) Grym kille!
Men som säkert alla redan vet så vann Eric Saade. Inte helt otippat!
Jag tror att det kommer gå bra för sverige på eurovision.
Meeeen, det bästa av allt var ju Dynasty. Riktigt bra! Jag trodde det var omöjligt att göra den där asdåliga låten till något bra, men icke.
Så , då var årets mello-recention avslutad. Detta var allt som var värt att nämna. :)


Nu till den delen då jag retar mig på något;

Jag går i skola, jag jobbar extra som vikarie, jag klipper.. Jag skulle vilja påstå att jag sliter ganska hårt för att få pengar.
Så ja, denna söndag ska jag skriva ett skolarbete. På helgen ska jag göra skolan liksom, det suger!
Det som gör det hela så förbannat jävla störande är hur Nicke kan ligga i soffan och titta på roliga tvprogram och under veckorna bara göra trevliga saker och ändå har han mer pengar än mig.
Varför? Jag blir så less....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0