Besatt av känslan .



Jag är så lättpåverkad!
Igår såg jag en film när en tjej åkte till Italien och Indien.
hon såg ut att ha det så bra... så...
Det enda jag har kunnat tänka på idag är hur jag ska få ihop pengar till en sån här resa och när jag ska åka.

För några dagar sen såg jag en film där en kille åkte vattenskoter.
han såg jätteglad ut när han åkte. Jag vill också vara jätteglad när jag åker vattenskoter.
Då gick hela dagen efter åt till att planera vattenskoter köp. 

Jag lever mig in och får känslan sen försvinner den inte..


För övrigt så sitter jag i Leksand nu och tråkar. 
Så ikväll ska jag se nån annan film och få en ny tanke att vara besatt av. Trevligt :) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0