Midsommar!


Fredag: Firade med tjejorna hos Kristin i Gåsborn. Det var himla trevligt!
Åt mat i massor, dansade runt midsommarstången, blev geting stucken mellan långtån och ringtån
och sen gick vi vidare till Emma o Petter där det var lite mer kalas.

Lördag: Bakis förmiddag hos Kristin. Hemma vid 1 tror jag..
Kände hur mitt hat mot alla människor växte, så jag åkte ensam på bio i Karlstad.
Mycket skönt!

Söndag: Känner mig extremt sliten.. Nästan på gränsen till sjuk och foten är svullen, röd och det känns som att den brinner. Funderar på om det är den där lilla getingen som har gjort såhär mot mig.
Snart kommer iaf Becka och Madde hit på lite traditionellt söndagsfika.




Kommentarer
Postat av: Elin

Pussss och styrkekramar till min idol !! <3

2011-06-27 @ 16:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0