Lite här och lite där.



Nu har jag börjat jobba på olw.
DET GÖR SÅ ONT I FOSSINGARNA!!!!
Jag blev överlycklig när jag såg att vi hade fått bättre skor i år men nej, det gör ont iaf.
Jälva bajs golv!
Går förmiddag denna vecka. Upp och hoppa 05.00 och sen cykla dit ut.
Det går över förväntan faktiskt. Känner mig inte alls trött..


För övrigt har jag letat reda på bästa efterrätts receptet som jag ska styra upp till midsommar.
Vi ska till Kristin i Gåsborn. Kommer bli kanon!
Känner dock att nu när det börjar närma sig så hade allt strömstad varit förbannat kul..
Men det får väl bli nästa år.

Fortsätter det osammanhängande inlägget....

Dom smyg höjer hyran här. Inte okej!
Kan inte förstå hur det kan vara så pass hög hyra när jag har köpt lägenheten, dessutom har vi ingen inrefond.
Så himla konstigt...
Men jag har hittat ett hus jag ska köpa, endast 265 000kr.
Tänker önska mig det av Nicke och min familj i sommarpresent.
Jag kommer bli så glad när jag får det :)  hihihihi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0