Check!



Jag har skaffat mig en ny mobil, en samsung galaxy s2.
Hittils funkar den bra, bara det att jag inte vet hur man får fram själva knappsatsen.
Så jag kan bara ringa till nummer som finns i min telefonbok.. Lyckat!

Cool som jag är har jag ju nu då facebook i mobilen..
Jag tänker nu börja checka in överallt!
Cornelia Libäck checkar in i sängen..
Cornelia Libäck checkar in i soffan..
Cornelia Libäck checkar in på Olw...
Cornelia Libäck checkar in på Hantverksgatan..
Cornelia Libäck checkar in på bajshuset...
ÖVERALLT!!!

Jag kommer finnas i er närhet hela tiden..
Jag tänker bita mig fast i eran lilla näthinna som en äcklig fästing.
Ni kommer aldrig glömma mig, inte ens för en liten sekund..
Och om ni försöker ta bort mig så kommer ni bara få med kroppen
för mitt lilla huvud kommer sitta kvar i er och fortsätta att suga blod och att checka in..

Moahahahha, HAJHAJ!

Cornelia Libäck checkar ut och in...



Kommentarer
Postat av: Mickis

hoppas att du checkar in hos Bea på fredag!?!?! ;)

2011-07-20 @ 13:28:30
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: Mickis

Sv: självklart kan du få prova/köpa klänningen! :)

2011-08-01 @ 21:29:47
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0