så ja..



Okej, nu är jag tillbaks.
Känner mig redo för en ny blogg omgång.


Jag har gått och dött litegrann under mitt lilla jullov och jag antar att ni inte vill läsa om vilken film jag har sett så därför har jag inte skrivit. Det beror också på att jag inte har sett klart någon film som jag sett så en liten recentions blogg hade inte riktigt funkat heller.
Men nu är jag med igen!

Och eftersom min plan är att tjäna ungefär lika mycket pengar som Blondinbella, Kissie och Kenza gör tillsammans på den här bloggen så är det väl högtid att sätta igång den igen.



Kommentarer
Postat av: Mickis

Välkommen tillbaka :)

2011-01-11 @ 15:59:47
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0