Lyx mitt i veckan.




Jag har hört att det är väldigt viktigt att skämma bort sig själv ibland och ha lite vardagslyx.
Onsdag är den perfekta dagen för lyx!
I sommeras var jag väldigt duktig på att lyxa till det mitt i veckan men sen tappade jag den lilla rutinen.
Ikväll bestämde jag mig för att ta tag i den igen.. En väldigt trevlig och bra onsdags rutin om ni frågar mig :)

Jag ska ni guida er igenom min skämma-bort-mig-själv-kväll.


Steg ett: Tänd ljus som luktar gott och mycket! Släck övriga lampor i rummet.
Häll upp lagomt mycket vatten med lagomt mycket skum i. (tänk på den lilla ipodspelaren på hörnet, den får inte bli blöt och gå sönder!)







Steg två:
Se till att ha tillgång till några(3-4 st) glas vin och en spelare med hög volym.





Steg tre: Bada och sjung högt, högt, högt!!!!
(Bild saknas) Det är något ni borde vara tacksamma för!



Hur man vet när man har lyxat klart? Det vet man att man har gjort när tex. skummet är slut, vinet är slut, vattnet blir kallt, batteriet i spelaren tar slut eller ljusen slocknar.

För mig tog det ganska exakt 65min och 3 vinglas idag.
Ja, jag hade russinfingrar då!


Tänkte även visa er vilken nivå musiken som spelades låg på när jag hade druckigt mina 3 vinglas, skummet var helt borta och jag kände att det nog hade varit bra om jag hade klivit upp förlängesen;





Det var en mycket bra kväll i min ensamhet!
Ni får låna mitt badkar om ni inte har något eget.




Sista steget:







Kommentarer
Postat av: gabriella,

elak du är som retas när en annan inte har badkar! :P

2011-01-20 @ 19:06:31
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Det går att boka tid här. Endast 20kr timmen :) Medtag eget vin!

2011-01-20 @ 23:30:00
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0