!!!



Jag har sagt åt er förr att ni ska läsa HanaPee's blogg.
Jag hoppas verkligen att ni gör det! Det gör ni väl?!
Skit i dom där jävla Kissie, Kenza, Paow eller pingpong eller vad dom nu heter.
Blondisbella ligger på gränsen. Hon börjar bli lite bra kanske..
Men nej, skit i henne också. Jag säger till när hon anses vara okej.
Det är så otroligt ytligt och tråkigt och läsa..

Det är en liten regel som jag har här på bloggen numera. Jag förbjuder er att läsa sån skit!
HanaPee däremot, hon är grym!
Hon är ännu mer realistisk och tar upp ännu viktigare saker än vad jag gör.
( Vilket är väldigt bra gjort så jag anses var aen av de mest intressanta bloggarna på denna jord)
Det är viktiga saker och intressanta påpekanden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0