Är magen glad är människan glad!




Något utav det bästa som finns, topp 5 iaf, är när mannen i huset lagar mycket god mat. 
Jag får lov att erkänna att han är väldigt mycket bättre än mig på att laga mat, men det tar emot vill jag lova!

Medans han jobbar i köket ligger jag i soffan, iförd trosor och linne (min favvo klädsel), och tittar på massa oviktiga och fjantiga tvprogram. Samtidigt som jag med jämna mellan rum skriker
" Är det klart snart? Jag är faktiskt hungrig!"
När jag har skrikit det ytterligare en gång och ytterligare en gång fått ett smågrinigt svar att det snart är klart kan jag inte låta bli
att små skratta lite tyst för mig själv och tänka Oj, vad jag har det bra! :)

Sen kommer maten serverad och jag är glad för jag är nöjd! :)



Nu är ju inte detta något som har hänt mig idag, för idag har mamma fixat mat åt mig :)
Men den här lilla historien händer då och då iaf :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0