Vakna för fan!



Jag undrar lite över en sak..
Har ni gått och blivit hjärndöda? Eller bara jävligt elaka kanske?

Här lägger jag ut en bild på något som kan vara världens fulaste tröja.
Jag skriver också att jag har färgat den själv och att jag tycker att den blev mordern
och ni säger inget?

Herregud, förbjud mig att använda den. Säg åt mig och slänga den åt helvete.

Ni kan ju tänka er vad pinsamt det skulle bli för er om jag kom och gick i den tröjan på stan och hälsade och pratade med er.
Då skulle ni försöka undvika mig men jag skulle inte ge upp, jag skulle ha följt efter er och ropat ert namn som en galning. Tillslut skulle ni vara tvugna och prata med mig och då skulle ni stå där och skrapa med foten i marken och se er omkring så att ingen såg att ni pratade med "tjejen med den fula tröjan".
Tänk på det nästa gång ni tänker låta mig gå runt i en ful tröja, med en snorkråka i näsan eller något liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0