Solsidan...



... fantastiska tvprogram!!

För det första är det hysteriskt roligt (:D :D ! )
Dessutom kan man få många bra ideér därifrån.

Igår hamnade den bra tanken om eskados (stavning?!) i Nickes huvud.
Ni vet vad jag menar va?
Man gör något hushållsarbete eller likande och får då ett visst antal eskados, beroende på vad det är man gör.
Sedan kan man använda dessa mot den andra.
"Jag köper en massage, 30min, för 200 eskados nu"
"Nu har du inga eskados kvar så nu måste du diska"
Superbra! :)


Klappat och klart!
Ska snart sätta mig ner och skriva en lista på hur många eskados jag tycker att olika sysslor är värda. 

Och ja, vill man ha lite sex så måste man offra några eskados.
Undrar om olika ställningar ska vara värt olika mycket eskados också? det kanske vore något...
Lite för privat nu?? Ursäkta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0