Hjälp sökes..



Tankspridd nummer 1!!
Det är verkligen psykiskt utmattande att vara såhär oorganiserad, flamsig och tankspridd..

Jag vet inte vad det är för dag, jag dubbelbokar mig själv så jag ska jobba på 3 ställen samtidigt, jag glömmer bort vad jag heter när jag ska skriva på papper. Förstår ni vad pinsamt det är att vara tvungen att stanna upp och tänka eller fråga nån annan för att veta vad man heter?!
Jag lägger halv gjorda saker i hela lägenheten.
tidigare idag var jag på väg att gå ut med bara ett öga sminkat.

När jag gör något tex. sminkar mig så kommer jag och tänka på något annat. Då släpper jag det jag håller på med och börjar på det nya jag kom på. Idag var det att diska.. När jag hade gjort halva disken kom jag på att jag var tvungen att ringa mamma.. så ja, sådär håller det på. Grymt jobbigt!
Inget blir klart och inget blir bra!

Idag kom Nicke hem och höll på att spy för då hade jag glömt att spola på toaletten ( ett nummer 2 besök)
för när jag tvättade händerna efter toabesöket såg jag att mina ögonbryn såg konstiga ut så då började jag plocka dom istället för att spola. Och efter ögonbrynsplockningen så kom jag på att jag skulle byta tröja....

Ja, det är ju pinsamt!



Kommentarer
Postat av: gabriella,

hahaha :D

2011-02-22 @ 16:54:19
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: frida

corre! haha

2011-02-25 @ 18:52:34
URL: http://ffridy.blogg.se/
Postat av: Lisa

hahaha, lider med dig x)

2011-02-25 @ 21:13:18
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0