Glad tjej.



Självupptagen som jag är har jag suttit här och läst mina gamla inlägg och skrattat hysteriskt mycket.
Kan det vara så att jag är den roligaste som finns? :) I think soooo!
I vissa inlägg får jag verkligen till det fantastiskt bra, enligt mig själv.
Händer ganska ofta att jag skrattar för mig själv när jag skriver inläggen också!


Okej, nu till saken..
När jag har läst igenom inläggen ser jag att jag har gnällt i onödan.
Ni vet, jag har sagt att inte inläggen syns och att blogg.se inte vill att jag skriver mer osv.
FEL FEL FEL!!
Blogg. se älskar mig precis lika mycket som jag själv gör :)
Alla inläggen finns ju här bara det att dom har hamnat längre ner, av någon konstig anledning..

Så nu är det frid och fröjd i stugan igen.
Inga sura miner.
Alla kan ta del av mina seriösa och viktiga tankar.
Tack gud!








Kommentarer
Postat av: Mickis

kolla in min blogg, du har fått en award! <3

2011-02-09 @ 10:51:43
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: elajn

såklart är du den roligaste som finns! ibland har jag högläsning för simon ur din blogg :D

2011-02-10 @ 23:32:33
Postat av: cornelia

haha, då måste han bli glad :D

Du är väldigt bra du med Elin :D <3

2011-02-14 @ 17:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0