Bitterfitta!



ÅHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

Allt är så himla tråkigt!
Här försöker man var spontan och ha lite kul men nej, det är typ omöjligt.
Alltid är det nått skit som kommer emellan eller sätter sig emot.
Jag blir så bitter!


Jag vill att något oväntat och extremt kul ska hända.
Det behöver inte var så allvarligt bara nått som inte hör till vanligheterna.
Det behöver inte ens ta lång tid. Det behöver inte vara en resa på en vecka eller en heldag med aktiviteter, 1-2 timmar skulle räcka för att göra min dag väldigt mycket bättre.
Jag kan göra vad som helst. Träna, kolla på innebandy, lära mig franska, bodaborg, gustavsvik, ta en dagstripp till ingenstans, göra snöänglar.. VAD SOM HELST!

Nu tycker ni att jag ska gå ut ikväll och träffa folk och att allt kommer bli bättre bara för att jag inte ligger hemma.
Men nej...
Det är just det där jag menar.
Måndag- fredag = skola och jobb, nån klippning ibland.
Lördag = fest och hotellet (träffar inga nya människor, pratar med samma människor och ignorerar de som jag alltid ignorerat)
Söndag = Bakis, pizza och ångest för att helgen redan är över.
Samma skit vecka ut och vecka in....
Jag är så trött på det!

Jag går och lägger mig..
Väck mig när ni har en liten spontan och ny grej på gång. Jag är med!
Bara det bryter det där jävla veckoschemat.


HEJ!! 


Ps. Nu låter det som att jag hatar alla människor här, det är helt fel!
Jag tycker väldigt mycket om mina vänner, min familj och Nicke
.
Men snälla gud, hjälp oss hitta på något annat att göra..

Kommentarer
Postat av: ELindström

Innebandymatch kl 13.00 idag ;) U-laget mot Hagfors

2011-02-27 @ 09:49:55
Postat av: Elin

Jag har en ide!!! Välj ut 4 personer, ni bestämmer sedan att alla tycker de är tråkigt med denna vardag, så ni får äran att planera och ordna en lördag var, vilket betyder inget likadant på 5 veckor. Anledningen att ni ska vara 5 st är ju såklart att de ryms i en bil ;-)

2011-02-27 @ 12:33:47
Postat av: Mickis

SV: Absolut!! :) Nästa gång ska du med! hihi

2011-02-28 @ 20:08:41
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: Linda

Boda Borg? Jag är på :).

2011-03-06 @ 22:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0