Corre har gått från "i ett förhållande"..




... till "singel" .







"Hi Calonie :) How are u?
Realy every day I wait sms from u.
I hope everything ok?
Now I will go to cabaré and I think of u.
Please write me.
Goodnight kiss!


Åhhhh, det är så krävande att ha en tunisisk pojkvän!
Jag får ungefär 2 sånna här sms i veckan. Det står ungefär samma sak varje gång.
Visst, han är jätte snäll men NEJ!
Han har även skickat en tshirt. Om jag ska få presenter vill jag ha en flygbiljett, tur/retur.
Viktigt med returen känner jag. Man vet aldrig med dom där araberna..
Vi har en tunisk kille ingift i släkten redan. Inget fel på honom och ungarna ska vi inte ens prata om..
Dom är galet fina och snälla! 
Så för den sakens skull är det inget problem men jag vet inte. Det känns liksom inte riktigt bra ändå..
Jag får nog lov och ta mig ett snack med vår ingifta släkting och fråga vad min kära Coucou vill egentligen.
Jag är lite rädd att han ska stå här och plinga på en vacker dag.
Han tror ju tydligen helt seriöst att vi är ihop och att jag snart ska åka ner till honom igen.
Då ska jag få träffa hans familj.
Jippie, det är ju precis vad jag vill!


Undrar om han skulle döda mig om han fick reda på att jag har varit med nån annan?
Eller låsa in mig kanske?
Då skulle jag få bära slöja och jag skulle inte få prata eller titta någon annan kille i ögonen.
men värst av allt är ju ändå att jag skulle var atvungen och ha ramadan. Förstår inte vitsen med det men jag vet att jag inte skulle gilla det.
Svartsjuk är han ju, det har jag redan fått bevis på.
En liten fight som min mamma fick rädda mig ur, haha!
Så antagligen skulle detta bli min vardag.
Känns mycket lockande!



Nej, jag får nog lov och göra slut. Det här går ju inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0