Träna, vilken världslig sak..




Nu när alla tränar och är duktiga så tänkte jag också vara det.
Ni som känner mig vet att träning har aldrig varit min grej och kommer förmodligen aldrig bli det heller men jag bestämde mig för att ge det ett försök.
Jag köpte en magtränare ( abslide?! ) i sommeras någongång. Jag kan inte påstå att jag har använt den flitigt direkt men i början på veckan plockade jag fram den igen.

Tränade i måndags: Promme, magtränaren, situps och något som skulle föreställa armhävningar.
Tisdag: Var jag orörlig. Träningsvärk!!!!
Onsdag: Ännu värre träningsvärk, ger mig dock på en liten alert promenix.
Torsdag ( idag) : promenad, magtränaren och lite andra rulla runt på golvet övningar som jag minns att vi gjorde när jag gick på core. Stretchade även efteråt :)

Efter några timmar tittade jag mig i spegeln och blev besviken.
Inga magrutor eller förstora byxor trots att jag har lagt ner mig i veckan.
Så nu har jag bestämt mig, jag ger upp!
Ser man inget resultat är det inte roligt att fortsätta..

Men lycka till ni andra hurtbullar!
Hoppas det går bra för er!

Ps. Jag upptäckte att stretcha är något jag borde lägga ner mig på. Herrejisses vad jag är stel.
Jag får satsa på det nästa vecka. Återkommer nästa fredag om hurvida jag har sett något resultat eller inte.
Om inte ? Då ger jag upp, såklart!

Ps nr 2. lägg märke till vad aktiv jag har blivit. Precis som jag lovade ;)


LOVE!





Kommentarer
Postat av: gabriella,

haha, jag bara älskar dgi corre! :D

2010-10-15 @ 14:14:00
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0