Storasyster..



I lördags la jag ner hela min själ i att vara snäll mot min lillasyster Felicia.
Jag bjöd med henne till kinan och åt mat, sen klippte jag henne, fixade naglarna, noppade ögonbrynen och sminkade henne. Det är kvalitetstid, minsann! 
Jag vände mig ut och in för henne.
Alltså, verkligen la ner mig..
Lyssnade på hennes konstiga teorier om rymden, djur och natur och andra oförståliga saker.
Jag låtsades att hon är en helt normal människa, vilket jag inte kan påstå att hon är!

När Fillan sedan gick hem skickade jag ett sms till henne ;
"Tack för idag gullet ;) "


Följande fick jag till svar;
" Äckel! "


Är det inte underbart med småsyskon ?!



Kommentarer
Postat av: Elin Ståhl

hahahahaha söttjej

2010-10-20 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0