Spöken ?




Okej, vem är det som är hemma hos mig på nätterna och spolar på toaletten?
Kom igen, det är inte roligt!


Jag köpte en toalett-fräsch-grej igår som jag satte i toaletten.
Jag prov spolade och allt såg kanon bra ut. Det skummade och luktade gott precis som det stog på förpackningen att det skulle göra.
Sedan går jag och lägger mig..
Imorse när jag skulle gå på toa såg fräsch-grejen ut såhär;







MEEEEEN, LÄGG AV!!!
Vem är det som har spenderat hela natten med och spola slut på mitt blå klet?
Jaja, inte roligt tänker jag.. men bryr mig inte så värst mycket ändå..


Har ränt runt både här och där idag och nu när jag kom hem så ser min fräsch-grej ut såhär;







Jag tycker faktiskt inte att detta är speciellt kul!
Jag försöker fixa här i lägenheten, så är det något jävel som springer här och spolar.
Grymt irriterande!!
För det kan ju omöjligt vara jag som har satt fast den ena plastsaken för dåligt i den andra och därför läcker nu skiten. *SUUUUCK!*
Jag blir så trött på mig själv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0