Mycket snack och lite verkstad.


(mitt nya favorit uttryck! )



Städade jag igår? Neeeej, klart jag inte gjorde!
Jag diskade men sen var det stopp..
Jag är inte så duktig på att bo själv. Men jag övar väl vidare..
Antar att det är ett måste.
Jag menar, jag vill ju inte vara en sån som bor hos mamma och pappa till jag är över 40år.
Även om min mamma väldigt gärna skulle vilja det.

Det gör ju inte det hela lättare, att mamma inte vill att man ska flytta.
Hon skickar sms, ringer och gråter. Mitt samvete dör ju!
Det är inte så att hon underlättar den här processen som jag försöker vänja mig vid direkt.
Men det är klart, hon behöver väl öva hon med... Det kommer ta tid det här!


Imorgon ska jag iaf försöka hinna med att köpa lite färg.
Jag ska måla lite möbler, igen! :)
Kommer bli superbra!
Lite vit färg och en vinbox.. Det är grejer det :D


Idag ska jag ta tag i städningen, men först ska jag gå ut och gå lite.


Kommentarer
Postat av: Plingan

Glöm inte att de är möblerna Du ska måla ;O)

2010-10-16 @ 10:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0