Money, must be funny..




Pengar gör inte en människa lycklig..


BULLSHIT!!!!!
Det är typ det värsta jävla ordspråk jag vet..
Klart som korvspad att man blir lycklig av pengar.
Sen finns det självklart mycket mer som är av värde och som behövs för att man ska känna lycka.
Men utan pengar, ingen lycka!



Och ja, jag tror man kan köpa sig lycka.
Vet ju själv hur glad jag blir när jag får lön så jag kan köpa blommiga och fluffiga tröjor :) <3
Nu tänker några utav er att man behöver kärlek och närhet och att det är viktigare än pengar.
Absolut, jag vet precis hur det är.. Jag behöver massor av närhet. Från alla och jämt!
Men har man pengar kan man köpa sig lite kärlek och närhet ;)
Det låter hemskt.. jag vet, jag vet... 
Men det är sanning, det går att köpa.
Allt går att köpa! 
Sen är det ju olika hur bra resultatet blir men det går..



Så, det jag vill säga med detta inlägg är att
jag tänker bli rik och därmed lycklig :)
Detta tänker jag uppnå genom att bli förskolelärare ( hm, hur tänkte jag där ? ) .
Som förskolelärare kanske jag får ut 14 000 i månaden. Ingen höjdare direkt..
Får nog lov och vinna på lotto också :)


 Pengar gör alla människor lyckliga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0