Mardrömmar.



Jag är inne i en mardröms period. Det är inte skoj!
Speciellt inte när man är ensam och min sovkompis har inte tid med mig så jag förblir ensam..

Dock är det en tröst att jag bara drömmer 3 olika drömmar.
Jag vet liksom redan vad som händer men ändå är det otäckt.

Den ena och den värsta är
att jag kommer hem från en fest, full och glad! När jag svänger in på Frejagatan så ser jag att vårat hus har brunnit upp och hela min familj har brunnit inne. Den enda som har överlevt är hunden. PANIK!

Nummer två är att jag hittar en död människa i en bil.
Människan är helt blodig, fastklämd och ser riktigt konstig ut. Typ möglig.. CHOCK!

Nummer tre är att det är en padda som hoppar på mig när jag ligger och sover.
Den liksom hoppar upp under täcker och över min kropp tills den kommer fram vid ansiktet. BLÄÄÄ!


Som sagt, inte kul.. men jag vet ju iaf vad det handlar om...

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0