Helgen.



Vi firade Malin i helgen, hon har fyllt år.
Hurrahurra! :D
Nästan alla brudarna var med och det var super kul!
Super kul fest = Sova till 12 för att sedan gå och lägga sig i soffan och sova där till halv 7 på kvällen.
Det, om något, är ångest framkallande!

Malin fick den roligaste tshirten av Sannah, issa och sandra.
"Hej.. Vill du se min lägenhet?"
Klockren tshirt som passade Malin perfekt :)
Nejnej, hon har aldrig sagt så till någon.. eller ? ;)


Följande bilder är tagna av vår allas Louise Olofsson



Jag visar Sannah min kärlek genom en liten våldtäkt.. Hon gilla't!


Som sagt, dagen efter sov jag till kl. 18.30.



Alla de kvinnor som jag legat med... tralalalalaaaa...




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag & johanna var med på malins presenter ;)

2010-10-18 @ 16:32:44
URL: http://fridastarleaf.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Ohno, förlåt mig!

Bra jobbat, Frida och johanna ;D

2010-10-18 @ 16:42:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0