facebook.




Är det inte lustigt vad mycket makt facebook har?
Man kan lura i folk vad fan som helst där.
Mig med, jag märker hur allt jag pratar om är sånt som jag har sett att det står på facebook.
Det finns liksom ingen riktigt värld längre..
Fast jag älskar facebook.
Det är därför jag är inloggad dygnet runt i princip :)
Det kan ju faktiskt vara någon som vill mig nått eller så kan det hända något kul som jag inte vill missa.
Det har tagit över mitt liv! 
Jag har flera gånger tänkt att jag ska ta bort den. Men nej, jag är alldeles för nyfiken för det :)
Hur roligt är det inte att skratta åt andra människors bilder ? :)
Det är tur att jag själv är så himla snygg och perfekt!

Mickis och Johanna har varit här under kvällen. Mycket trevligt!
Det var alltså jag, mickis, johanna och facebook som umgicks.
Och igår hade jag förfest med min facebook innan jag åkte till Mickis och Malm.
Det är liksom alltid ett väldigt bra sällskap :)



När jag la ut en länk till bloggen på fajsbook fick jag ungefär 3 gånger så många läsare som jag brukar ha.
Dagen efter hade jag tappat några och hade ungefär dubbelt så mycket mot vad jag brukar ha
och dag nummer tre var vi tillbaks till mina stammisar..
Ni är riktiga polers ni!


Så nej, min kära vän ansiktsboken får allt vara med ett tag till.
Jag behöver den till massa viktiga saker..

 

FEJJAN!! <3



Kommentarer
Postat av: gabriella,

haha, det är så rätt så! jag kommer missa hur mycke skvaller som helst när jag är borta, så ta anteckningar så får vi ha skavller kväll så jag är med i svängarna sen ;)

2010-10-25 @ 20:09:37
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0