2



Jag har två punkter jag vill berätta för er här denna blåsiga och regniga oktober kväll.


Nummer 1 : Jag älskar Kungarna av Tylösand och tycker att det är riktigt tråkigt att det var sista programmet idag. Det var verkligen svinstia på hög nivå!
Det hela får mig att tänka tillbaks till våra gamla fester i brattfors och nordmar.. Det var också rätt grisigt och äckligt med mycket naket och mycketmycket sprit! Eller nyår i Sälen.. ( är glad att jag överlevde! )
Jag småskrattar mig igenom programmet i ren lycka :)
Hoppas helt klart på en ny säsong snart!

 

Nummer 2 : Jag har glömt bort min punkt nummer 2 medans jag skrev nummer 1. Typiskt!
Då kan jag istället berätta vilken skitvecka detta har varit. Helgen vart är du?
Sen kan jag också säga att jag var i Karlstad en snabbis idag.
Nej, inte en snabbis utan jag var där en kort stund. Kan ni sluta tänka på massa snusk hela tiden? Det vore jävligt bra!
Okej, det jag vill säga är att jag var in på VILA :D Bästa affären, alla kategorier! ( Förutom skor, smink, mat och böcker för det säljer dom inte ) Köpte iaf två tröjor som jag inte hade råd med, underbart!

 

Okej, jag borde byta rubrik till 1 eftersom jag bara hade en punkt men jag gör inte det..
Tycker detta halv flummiga inlägg visar precis på hur tankspridd jag är just nu.
Så om jag glömmer bort er eller något jag har lovat, var inte ledsna, du är inte den enda jag har glömt den senaste tiden. RING OCH VAR ARG! Då lovar jag att jag kommer på det, direkt!

 

PUSSOCHGODNATT!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0