Ytterligare en stjärna till listan






Igår skrev jag om Tomas Di Leva. Ett orginal utan dess like som jag tycker är grym!
Idag ska jag skriva om ett annat orginal som, om möjligt, befinner sig på samma nivå som herr Di Leva.


Nu när jag inte har facebook roar jag mig med att kolla massa klipp på youtube om kvällarna.
Oftast har jag liksom tema kvällar..
Igår kväll hade jag en kväll som jag bara tittade på massa gamla idolklipp.

Jag har alltid kollat på idol och är ganska insatt. Jag kommer ihåg många personer som har varit med och vad dom har sjungit. Men en människa hade jag glömt bort..
Den lyckan som infann sig i min kropp när jag hittade denna fantastiskt sjuka människa går inte att beskriva.
Bara jag tänker på den här människan skrattar jag så mycket så magrutorna kommer fram och det är inte dåligt, dom sitter nämligen väldigt långt in.

Ni borde kolla alla klipp på honom.
Men det här tycker jag är det bästa;











Kommentarer
Postat av: Elin Ståhl

tack för du påminde mig om denna stjärna jag hade för ett tag glömt bort honom , TACK :D

2010-11-19 @ 11:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0