fröken velig..



Jag har gett upp!
Efter en mycket dramatisk dröm om facebook tog jag tillbaks min kärlek, mitt liv och min vän.

Nu kan jag inte riktigt bestämma mig för om det känns bra eller inte.
Först tyckte jag det var roligt och vara tillbaks men nu börjar jag få ångest.

Jag gillade känslan av att man på någotvis bli lite anonym utan fejjan..
Jag kände mig hemlig och det är en utav dom bästa känslorna som finns.
men samtidigt kände jag mig så otroligt utanför.
Jag hade inte koll på någonting längre.. Kändes nästan som att jag hade flyttat till jupiter. 

Så nu har jag beslutsångest.. Att vara facebook medlem eller inte. Det är frågan....
Men jag tror den får vara kvar. Jag behöver ju faktiskt inte gå in på fejjan varje dag!
Det kommer jag ju göra. men jag kan ju inbilla mig att det inte behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0