som en hund, fast annorlunda..



Som sagt så var föreläsningen tidigare idag riktigt jävla aptråkig.
När jag nästan hade kollat klart på den så gick jag ut och gick, alert som en gök!
Sen håller jag på och tvättar och städar. Är liksom allmänt duktig..

Den finns ett slags belöningssystem som har visat sig vara mycket effektivt när man ska lära någon något.
Det har vi läst om i skolan så det vet jag..
Alltså efter en dag som jag har kämpat för att vara duktig och lära mig något borde sluta med belöning för att jag ska förstå att jag har gjort rätt.
Sådär som man gör med hundar ni vet.. Säger man sitt och dom sätter sig så ger man dom en liten godis. Då vet dom att dom har gjort rätt och då lär de sig.

Idag har varit en tråkig och vardaglig dag med massa saker att lära sig så då måste jag bli belönad nu.
Eftersom ingen annan verkar vilja belöna mig så får jag belöna mig själv.
Hur?
Köpa kläder, såklart!
Så tillslut blev den här tråkiga dagen ganska bra ändå! :)




Tänk att man kan må så bra av att spendera pengar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0