Ps



Tänkte komma med ett litet ps i eran vardag...

Okej, är ni beredda?
Jag bryr mig inte om svaret, här kommer ps:et ..


DET SNÖAR SOM FAN IDAG!!
Jupps, det är helt sant, det kan jag intyga!
Jag gick nämligen till storbron imorse, var ute och lekte med ungarna och sedan gick jag hem därifrån på eftermiddan.
Jag har alltså varit ute endel idag..
Förstår om ni är upptagna och jag är den ända som har lagt märke till snöstormen.
Tur att ni har mig så att ni hänger med lite i vad som händer utanför era fyra väggar.


Och för er som undrar hur jag överlever utan facebook.. Det gör jag inte!
Jag är otroligt nära döden flera gånger om dagen. Men tanken på att misslyckas med detta tar över och jag kliver ur det svarta hålet (döden) med ena foten iaf.


Kisskiss (och lite bajs)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0