Kreativiteten..




.... Vart tog du vägen?
Jag saknar dig!


Jag har tappat bort min kreativiet och min drivkraft.
Jag har letat överallt idag efter dessa två viktiga bitar.
Jag hade tänkt mig en heldag med skoluppgifter. Jobba undan lite och vara en duktig tjej..
Men nej, utan min kreativa sida går det inte. Jag får inte ner mer är 3-4 ord, sen är det stopp!
Sånahär dagar är inte roliga.. Man känner sig hjärndöd!
Jag brukar nämligen inte ha problem med att skriva.
Snarare tvärtom, jag måste liksom få begränsa mig för att inte segla iväg allt för mycket.

Imorgon ska jag åka hem till mormor och titta på henne när hon pysslar.
Hon är extremt kreativ hon! Så då kan hon dela med sig lite av den till mig :)
Kanske slutar det med att jag pysslar lite också.. Det var ett tag sen nu..

Förhoppnigsvis kommer jag hem efter en dag hos mormor, öppnar garderoben och där ligger min kreativitet och drivkraft.
Yiiiiihhaaaa!

Idag är en dryg dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0