jobbig jävel.



Ibland är jag så grymt jobbig!
Jag vill bara döda mig själv.
Varför fick jag mindre hjärnceller än alla andra?

I våras när jag skulle söka kurs inför den här hösten så sökte jag fel.
Vilket borde vara omöjligt eftersom man får sökningskoden skickad till sig, men jodå jag lyckades söka fel ändå.
Jag fick ringa till studera och en snäll liten tjej hjälpte mig att rätta till mitt stora misstag. Tack :)

Nu under hösten var det dags att söka inför nästa vår.
Koden som jag skulle skriva in för att hamna på rätt kurs fick jag skickad till mig.
Kalasbra! Bara att fylla i koden nu då..
"Inga problem" "det här gick ju smidigt" , lite så gick mina tankar just då och jag skickade iväg ansökan.

Nu, några veckor senare inser jag att jag har sökt fel kurs, igen!!!!!
Hur i hela jävla helvetet är det möjligt?!?!?!?!
Jag måste ha en hjärnskada!
På riktigt så misstänker jag det skarpt!
Så ja, nu måste jag ringa till studera igen och hoppas på att dom kan hjälpa mig denna gång också.

Nästa gång det är dags att söka ska jag anlita någon som hjälper mig.
Någon som kan läsa, skriva och framförallt tänka..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0