Heinz.



Min gula fina Heinz :) <3
Vi har hängt i lite mer än ett år nu.
Det har varit ett bra år!
Han har följt med mig lite överallt och har stått vid min sida i ur och skur.


Men idag var jag och besiktade min vän och han svek mig.
Vänner som sviker är inget jag samlar på och har därför bestämt mig för att Heniz dagar är räknade.
Jag tänker alltså mörda honom... Moahahahah!
Det kommer kännas i mitt mamma- hjärta men detta är något som måste göras.
Jag tänker inte titta på när detta sker, utan jag anlitar en erfaren mördare ist.
Jag vill ju att det ska gå fort så den gula fina inte behöver lida.


Sen hoppas jag på att jag får ut lite på Heinz livsförsäkring så jag kan köpa mig en ny kärlek..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0