Går i ide..



För typ en vecka sedan sa jag att jag älskade facebook och att det var bra för massa saker.
Den senaste veckan har jag insett att den också är dålig för massa saker.
Jag menar, jag är bara människa så jag har helt enkelt ångrat mig. Precis så som människor gör.. 

Så, hör och häpna, jag tänker nu ta bort fejjan.
Kanske inte för evigt men ett tag iaf..
Det har tagit över mitt liv och nu är jag inte bara nyfiken längre utan jag är numera besatt.
Allt jag säger har jag läst på facebook. Allt jag gör går i facebook stilen..
Nej, jag får lov att ta tillbaks mitt normala liv.



Nu tänker ni: Meeeeen, gulliga och underbara Corre, hur ska vi nu få tag på dig?
Jo, då är det såhär mina vänner..
Innan facebook kom så fanns det något som kallades för mobiltelefon :O
Denna supersmarta grej finns fortfarande kvar och ni kan nå mig på den.
.. 070- 2742133..



Bli inte förtvivlade över detta besked!
När man minst anar det dyker jag upp på fajsboken igen och då ska jag leva rövare, minsann!

HA DÈ!


Kommentarer
Postat av: Elin Ståhl

hahah ja jag tänkte faktiskt " hur ska jag få tag på gulliga och underbara curre ?!" ;) Meeen jag har raderat fb i min ihpone, det är första steget på min facebook-rehab! :)

2010-11-05 @ 14:03:08
Postat av: Cornelia

Bra stumpan :)

Du har ju iaf trappat ner isf.. Här behövdes drastiska åtgärder ;)

2010-11-05 @ 17:17:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0