En riktig fegis!



Ibland när jag får sms så vågar jag inte öppna och läsa dem för jag är rädd för vad det ska stå i dem.
Det händer ofta att jag läser vem det är från och då får jag en klump i magen, helt utan anledning!
Jag vet inte varför jag förväntar mig att vissa personer bara skickar jobbiga och krävande sms.

Jag fick ett sånt sms nu på fm. Det hade gått 3 timmar och jag hade fortfarande inte läst det, fast jag visste att det var där.
Men tillslut tog jag mod till mig och det var absolut inget jobbigt eller krävande.
Som vanligt!
Oftast är det bara helt vardagliga, snälla och enkla sms.
Men av någon konstig anledning infinner sig ibland skräck i min kropp när jag hör min sms signal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0