Di Leva. Må han leva uti hundrade år..



Vilken kung!

Igår hade jag hemma kväll med min familj. Hör och häpna!
Vi tittade på programmet "så mycket bättre".
Det är verkligen skit bra men jag har missat det innan eftersom jag alltid dricker vin med mina vänner vid 8 tiden på lördagar.
Man skulle kunna tycka att meningen jag precis skrev är otroligt tragisk, men nej, ni har fel.. Jag ska förklara det för er imorgon..
Men nu känns det iaf okej, jag har nämligen kollat på youtube så nu har jag sett alla klipp från programmet.
Underbart! Vilken superbra idé, Plura!

Jaja, nu till själva poängen med inlägget..
Tomas Di Leva  , min nya idol!
Han pratar så sakta så man hamnar i hypnos när man lyssnar på honom.
Han tror att vi kommer bli hämtade av aliens inom en snar framtid.
Han har alltid klänning på sig.
När han sjunger gör han rörelser så det ser ut som han försöker flyga iväg.
Han tycker att allt är såå vackert och underbart.

Haha, ja ni hör ju. Vilken avslappnad och skön människa.
Jag och pappa skrattade och mådde riktigt bra när han förklarade för Lillbabs igår vilken underbar människa hon var.
Sen har han gjort massa skit, jag vet.. men vem fan har inte gjort det ?
Jag undrar verkligen hur det skulle vara och leva tillsammans med honom!? Det skulle nog bli lite för mycket..
Men jag skulle helt klart vilja ha honom som vän.
Jag har inte insett innan vilket geni den här människan är, lite lätt flummig men riktigt bra!

Jag gillar att prata med och försöka förstå knepiga människor.
Dom där som man tror är från en annan planet eller helt enkelt inte spelar i samma liga som alla andra.
Dom som tänker alldeles för mycket på fel saker och sedan tror stenhårt på sin teori om denna oväsentliga grej.
Det tycker jag är riktigt intressant!


Nu ska jag visa er en musikalisk krock som blir så otroligt bra.
Jag ger er Di leva när han tolkar Petters låt i " så mycket bättre" :
( Medans ni ändå är där borde ni kolla de andra klippen, speciellt Plura som också är riktigt bra! )







Kommentarer
Postat av: Mickis

Håller helt och hållet med! Man blir lycklig när man tittar och lyssnar på Di Leva. Alla bekymmer bara flyger iväg och man vill bara hoppa in i hans lilla bubbla :D

2010-11-15 @ 09:49:12
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: Cornelia

haha, ja precis, hans lilla bubbla :)

Jag hamnar nästan i hypnos när jag lyssnar på honom. Han skulle nog kunna lura i mig vad som helst!

2010-11-15 @ 14:37:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0