Byxdress.



När vi var i London var det nära att jag fick ta till tårar när jag fann en butik som hade
massor av byxdressar. Jag blev så lycklig!
Jag hade letat och letat här i Sweden, men utan resultat..
De jag hittade kostade över 2000kr och jag kände att jag är inte nog cool för att lägga ut så mycket pengar på en svart tygbit som jag inte ens vet om jag vågar använda.

Men så öppnade gud sin famn för mig och ledde mig alltså rakt in i byxdressens himmelrike!
Hallelujah!
Självklart köpte jag en och jag lurade även Becka att köpa en :)
Tyvärr så har inte människorna i detta avlånga land insett byxdressens storhet än.
Den går att använda till allt vid alla tillfällen, lovar! 

Men igår inträffade det underbara..
Kenza visade som vanligt "dagens outfit" och gissa vad det var!?
EN BYXDRESS!

Jag visste att detta underbara plagg inte skulle glömma Sverige.
Jag måste vara någonslags modeguru :D
Nej, jag vet jag är inte det. Men jag tycker om att leka att jag är det, okej!?!?!?

Så nu är det bara för er att ge er ut och köpa byxdressar.
Stora, små, korta, långa, svarta, blommiga, tajta och oversize.
Jag ska köpa en blommig härnäst! Skräll ;)




Kommentarer
Postat av: gabriella,

jag såg en skit fin byxdress i bali :D men var inte nog cool för att prova eller så ;P

2010-11-18 @ 10:02:28
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Du skulle ha köpt den! ;)

Såg nämligen nu att även blondinbella har insett att byxdress is tha shit!

2010-11-18 @ 12:40:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0