And it starts, sometime around midnight..

... or at least that's when you lose yourself for a minute or two.
As you stand, under the bar lights.
And the band plays some song
about forgetting yourself for a while.





Jag tror jag tänker hoppa över att sova inatt.
Känner mig inte ett dugg trött faktiskt..
Jag har laddat hem alla dansfilmer som jag kunde hitta och nu ska jag titta på alla dom!
Kanske tar och lär mig ett par moves som jag kan köra på lördag också ;)
Dacingqueen!

Till helgen tänker jag, förutom att visa mina nya moves, även köpa färg.
Jag har äntligen bestämt mig. Här ska målas om!
Sen ska jag köpa ett vitrinskåp och hyllor.
Var hemma hos Becka förut och blev inspirerad :)


Filmtajm!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0