Nytt, nytt, nytt..



Idag har jag städat ur salongen.
Nu är det över, slut, kapisch osv.
Känns rätt skönt faktiskt.


Igår var det parken och jag var inte där.
Konstigt, jag vet!
Men jag kände verkligen inte för det.
Jag visste att det skulle bli fel och hur jag skulle känna mig när jag gick hem.
Så jag sket i det helt enkelt. Var hemma med systrarna istället :)
På torsdag åker jag till Tunisien med familjen.


Japp, detta är min ny start.
Jag ska inte ta på mig för mycket att göra.
Och jag ska absolut inte gå runt och vara negg och ledsen mer.
Det knäcker mig!


Allt kommer bli så bra nu :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Skönt att den livliga corre är på väg tillbaka happy face eller varför inte våran hoppitössa :D

2010-05-13 @ 19:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0