Återfall..




.. Så himla typiskt!
Imorn ska jag gå till apoteket och fråga om dom har något som liknar nicotinplåster, tuggumin och allt vad det nu är men som kan hjälpa mot mitt återfall.
Det har dom antagligen inte, men jag tänker fråga iaf :)
Men jag har hört att efter ett fall så kommer man ännu högre när man väl reser sig.
Så om sisådär 15 magplask är jag nog på topp och redo för nya offer. ( jag är en bra bit på väg )
Eller ; Det som inte dödar, det härdar.
Isf kommer jag vara hård som en grävling snart.
Nej, usch idag har varit en skit dag! Men imorn är det bättre. :)

Imorn måste jag även hämta min arab-mobil.
Jag hoppas den mår bättre nu och har blivit hederlig svenne igen :) Så att vi kan förstå varandra ... och jag.
(Jag har ju glömt och döpa min mobil. Fy skäms på mig! Dop på frejag. imorn, Välkomna!)
Och sen är det ju helg också, äntligen..
Mycket och göra imorn så det är nog dags att sova nu.

Killikill i maggropen, nu stänger jag dagboken..
Det var längesen jag såg på Bert. BertFjärt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0