Tisdag=dålig dag!






I fredags fyllde jag år. Jag är en stor tjej nu! :)
Släkten kom och kvällen slutade med att jag vart skitfull, spydde o mumlade massa skit.
På Lördan gick jag hem till fam. Olofsson och där var det massa tjejor! :) Skit kul!
Tack ska ni ha allihop! :)
japp, det var snabb resumen av helgen...





Idag var jag och läste av mitt allergi test.
Jag är allergisk mot hårfärg, blekning. Sen ska jag undvika mascara ( troligt! ) och mörkfärgade kläder (?!?!?!)
Aa, det är alltså färgämnen som jag är allergisk mot.
Kul jul, säger jag då! Tyyyyyypiskt!'


När jag hade läst av testet åkte jag och hälsade på på salongen i Karlstad. Jätte trevligt!
När jag kom ut till bilen igen hade jag fått böter. Hade visst råkat stå där i 8min längre än vad jag hade lagt i pengar för. FAAAAAN!
Då blev jag inte alls glad! Fjantigt av dom tycker jag..


Sen åkte jag hem och när jag klev ur bilen hemma på gatan ramlade jag, det är jätte halt ute!
Fick skit ont i svanskotan och jag kommer garanterat få blåmärken.
Så där låg jag i blötan och kravlade och grät... Det har varit en riktigt jävla bajsdag idag.



Imorn blir det bättre :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0