Söndagsfika.





Varför är det alltid mest läsare på onsdagar och söndagar?
Är det för att alla vill veta vad man gjorde under helgen, då läser man på söndagarna.
Sen har man så jävla tråkigt på onsdagarna, mitt i veckan liksom, så då sitter man på internet hela dagarna.
Måste vara så...



Hade vårat söndagsfika hos Becka igår, som vanligt :) Jag gillar söndagsfikat!! :D
Lollo var dock inte med. Hon är nämligen i norge den lilla rackarn :)
Men igår var det en ny medlem med i våran lilla sekt.
Alltid kul när man kan verva nya medlemmar! :)
Den här gången var det lilla hunden Nellie. Otroligt söt!
Jag blev nästan såndär igen så jag tog med henne hem.
Jag måste sluta ta med alla djur hem. Det här går inte!
Iaf har Becka henne på prov nu i nån vecka.
Och självklart måste hon vara med på söndagsfikat fler gånger :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0