RIP ansiktsboken





... mm, det är med tungt hjärta jag måste medela att jag inte har kvar min facebook och min mail.



Men nu har jag en  ny mail och en ny facebook.
Någon rackare kom på mitt lösenord och tog min facebook och min mail.
Trodde det var ett skämt först, men tydligen inte..
Men jag har aldrig fått så många samtal och sms som jag har fått under helgen :D Herregud!
Dom flesta trodde verkligen att det var jag som hade lagt ut dom där bilderna och sådär, haha!
Visst att jag kan skena iväg ibland, men inte riktigt så mkt ;)
Känns mkt bra o vara tillbaks nu iaf :) Har varit en hård helg utan min kära facebook.
Nu måste alla som läser detta lägga till mig som vän :)
Är pisstråkigt med mailen eftersom jag hade viktiga saker dit. Menmen, nu har jag en ny iaf..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0