Kebab



Jag är kär!
(Jag vet, jag skulle aldrig mer bli kär, men det här är okej )
Så himla söta lamm.
Jag satt där inne i över en timme o gosa ihjäl mig :)


Hugo skulle döpa lammen och tänkte döpa det ena till Kebab.
Jag dog då! hahaha :D Söt unge!
Stackars lilla lamm. Man hade ju vetat vart han skulle ha slutat iaf.
Men Laisa avstyde det, så nu heter dom något annat som jag inte minns vad det var.



















Lägg märke till att jag har börjat lägg upp bilder.
Bra va? :)
Dock väldigt dåliga bilder, men ni får vara nöjda med det sålänge.
Jag har även lagt upp 2 inlägg idag och 1 igår.
Det bara sprudlar inlägg i den här bloggen :D
 
Jag börjar bli en riktigt bloggare nu, bara pengarna som fattas!







Kommentarer
Postat av: Mickis

Naaaaawww! Gud va söta!! <3

2010-03-03 @ 11:21:15
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0