Blubb, blubb..




Idag gav jag Collin den bästa presenten :)
Ett akvarium.
Jag tycker själv att det blev otroligt bra och jag är riktigt nöjd över ideén.
Collin var och jobbade så jag passade på att bära in akvariumet och göra iordning det när han inte var hemma.
Han blev inte så jätte glad... haha, :)
Vad synd! :P
Extra synd eftersom jag har fyllt det med vatten och allt så det är inte bara att flytta på det där akvariumet.
hahah, jaaaa.....
Nästa vecka ska han få några fiskar i akvariumet också. Han kommer tycka om mig så himla mycket efter det här ;)


Jag hade skrivit små lappar åt honom också som han fick läsa när han kom hem.
På ytterdörren satt det en lapp, och på den stog det " Ta ett djuptandetag och glöm inte att du älskar mig :D "
Sen hade jag satt nästa lapp på toadörren "Andas...Fortsätt att andas... Titta till höger i vardagsrummet"
Sen satt det sista lappen på akvariumet "Du kan tacka mig senare ;) Ta väl hand om det. PUSS!"


Men som sagt, han blev inte överlycklig direkt :)
Men äsch, han gillar det egentligen, det vet jag :D




Kommentarer
Postat av: Elin

hahahahha i love you :D

2010-04-06 @ 16:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0