Fabrikssyndromet!



Jag har nämt det förut men jag fattar det fortfarande inte.
Vad är det som händer när man tar på sig vita, fula kläder och kliver in i en fabrik?
GALET!

Kan ju börja med att typ hälften av de som jobbar på fabriken är ihop med någon annan på fabriken.
Alltså är alla ihop med alla! Det liggs runt hej vilt och alla är bokstavligt talat som "en enda stor familj".
Ingen behöver känna sig utanför där inte ;)

 

Men det absolut konstigaste är ändå hur människor som man inte ens skulle tänka på att de existerade i vanliga fall helt plötsligt är så snygga så man vänder sig om och spanar när de går förbi.. Så himla konstigt! 
Det måste bero på att man har så otroligt inrutat och tråkigt jobb.
Man är tvungen och ha en liten flört för att göra det hela lite roligare.
Eller skämta till det lite smått med reparatören.
Eller varför inte ha ett litet fjantigt bråk med dom på lagret ?!
Japp, det är ungefär så kul som det blir :)

Detta har jag döpt till fabrikssyndromet.
Hemsk sjukdom!!
Jag som alltid har svårt och kontrollera mig själv och att sätta gränser. Jag vet inte riktigt när jag har gått för långt eller när det räcker liksom.. (detta gäller allt!)
Jag är lite rädd att jag även inom området fabrikssyndromet kommer, först efteråt, inse att jag har gått förlångt..
Jag har ju vart på Olw två sommrar innan och jag vet hur det kan gå..

Hoppas dom tänker på att jag bara är sommarjobbare. Jag vet inte bättre!!
( Har kört den hela dagen ;) )
Dom borde införa typ vikariefrid .. Så som nollefrid ni vet :)


Nej, sova nu.
Imorn blir det fabriken igen.
Ska försöka komma på några roliga skämt jag kan dra i matsalen :) haha
Det är ju antingen det eller så måste jag ligga med nån och där inser till och med jag att gränsen är nådd.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, kunde inte ha förklarat fabriken bättre själv! Men lite mysigt har vi det allt vid våra kära maksiner ;)

2010-06-17 @ 10:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0