:D :D :D




Haha, vad hände ?
Jag tänkte mig en tidigt kväll så jag la mig i sängen vid 22.
Skulle bara kolla facebook lite innan jag somnade, slog på spotify.. ( det går av bara farten )
Och helt plötsligt står jag upp och dansar ?! :D GALET!
Jag är alert som aldrig förr :) Himla härligt!
Det blir inte sova än på ett tag för min del.. :)

 

 

Imorn åker jag och becka till Dala-Järna.
Vi ska hälsa på Kristin och finaste William :)  Leka, leka, leka... :D
På kvällen lämnar vi bort William ( japp, Wille är min också när jag är där;) ) och går ut på nån marknad och nått öltält(?!) där. Ska bli skit kul! :)
Bra för Kristin, hon behöver komma ut hon! Själv behöver jag vara hemma o ta det lungt men det kan jag göra nån annan helg :)

 

SHAKE IT!
FAKE IT!
MAKE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0